igår....

2010 / Permalink / 1
....va ja på auktion
Har åkt på lite auktioner nu när husköpet blivit klart
Ropar alltid in mer än jag tänkt och borde
Fyllde bilen igår.....*ler*
Det blir för billigt ibland åsså ropar jag.....

Kom hem med
ett urfräckt 50-tals fontänbord
50-tals serveringsvagn
Littografier
Mattor
Förvaringslådor
Tavlor
Lampor
50-tals mopedväskor

HAde väl kanske inte tänkt.........men.......

Är iaf nöjd
Va fina grejer
Behöver ju faktiskt ha lite att stoppa i huset åxå
Har sedan jag nyktrade till inte egentligen skaffat några möbler eller heminredning
HAr liksom inte varit tid för det
Men nu.....nu ska jag ju skaffa mig ett EGET boende
Ett boende som jag vill ha
Å faktum är att IKEA inte riktigt är min grej
Gillar mer personliga och bestående grejer
Som man kan sälja när man tröttnat på dom........ibland tom med vinst......
Gäller bara att köpa rätt grejer, men det är svårt
Svårt att uppfylla dom kraven
Man ska gilla prylen
Det ska vara rätt pris
Den skall vara eftertraktad......

Brukar bara kunna uppfylla ett krav....jag gillar den.....*ler*
Men det är ok.....hemmet är ju ingen affärsrörelse.....eller?
Kanske....*ler*

Jag kan lite för lite om sakerna för att våga ropa på det som är något, om jag inte gillar det vill säga.
<men intresset för gamla saker finns och med lite mer tid över så kanske jag kan odla det intresset lite mer
Och med det kommer ju kunskap.....
Kanske skulle öppna en loppis.........hmmm

Kram på er därute......
#1 - - Kråkan:

Hmmmm, ja saker saknas ju sannerligen inte ....

Till top