Regnet.....

2010 / Permalink / 0
...står som spön i backen
Den kvalmiga luften rensas
Rensas ja
Idag har jag rensat ut sonens skåp
HAn "glömde" d .....är inte sååå förvånad
Vad hittade jag då...
9 par arbetsbyxor.....själv har jag 2, varav det ena paret är trasigt, men har hankat mig fram en längre tid
Har inte velat köpa nya, med jämna mellanrum har jag frågat sonen var alla byxor är, men han har ingen aning
Mina arbetströjor, typ 15st, alla kepsar, 5 par handskar, college tröjor med tryck...typ alla kläder jag köpt, utom d jag jag har på mig....detta låg i hansd skåp
Ringde å sa åt honom....men vaddå...d e ju du som har gett mig.....*suck*
Arma pojk
Faktum är att det är riktigt skönt att han ska ut å klara sig själv ett tag
Skulle ju inte funka på arbetsplats at göra så...en gubba har alla kläder....dom andra har inget......Inte utan att jag leende ruskar på huvet......ja ja ja
Packade iaf ihop allt, tre famnar fulla med diverse kläder
Blir iaf sex maskiner tvätt.......så nu har jag hittat mina kläder.......*ler trött*
Till top