Hon.....

2010 / Permalink / 0
,,,,,döskallen från Alingsås, som har ringt mig i snart 2 år
Å bara lägger på
Hon håller i
Ringer med jämna mellanrum ortfarande
Ringer å när ja svarar lägger hon på

Undrar hur kul d kan vara?
Fast hon är väl sjuk.
Sjukare än jag
Bryr mig inte så mycket om d
Hon ringde just som jag skulle skriva å då skriver jag lite om d

Kan bara inte förstå vad d e som gör att hon vill ringa hela tiden
Antagligen så vill hon höra min röst
Får väl ngn kick av d eller ngt
Å då får man ju bjuda på det
Men märkligt e d allt.....mycke märkligt beteende
Ett tag tänkte jag anmäla henne, för e ganska enkelt att spåra upp
Men så tänkte jag
Hon har ju större problem att ta i så....låt henne hålla på
Hon ledsnar väl.....men d gör hon inte.....envis rackare denna dära.......
Så är d d som gör henne lycklig så kanjkag bjuda på det
Till top