En lite påminnelse..........

2010 / Permalink / 5

Vem är jag?
Jag är den största brottslingen i historien.
Jag har dödat fler människor än som fallit i alla krig i världen.
Jag har gjort människor till vrak.
Jag har fövandlat många förhoppningsfulla ungdomar till hopplösa samhällsparasiter.
Jag har fört oräkneliga miljoner in på dåliga vägar.
Jag har förstört de svaga och krossat de starka.
Jag har gjort visa människor till dårar.
Jag har lagt ut snaror för den oskyldige.
Den förtvivlade fattiga hustrun känner mig.
De hungriga barnen känner mig.
De föräldrar, vars hår grånat i sorg över barnen, känner mig.
Jag har ruinerat miljoner och skall försöka ruinera många miljoner till.

Mitt namn är:         
                                   KUNG ALKOHOL
#1 - - Anonym:

Just idag, inte bara idag, men särskilt idag hatar jag honom.

#2 - - irmelin:

((( Kram )))

#3 - - Kråkan:

Kram från mig med då =)

#4 - - irmelin:

Hur går det för dig..? Har det hänt något?

#5 - - Anna:

Är otroligt imponerad av ditt sätt att skriva....så levande och nära...har läst dina första 50 dagar, är mäkta tagen...att du är den du är idag och att jag fick möta dej....gör mej glad...:o)

Till top