Å.....

2010 / Permalink / 2
...döskallen fortsätter att ringa
Fattar inte vad d e för roligt me d
Hon har hållit på nu i 2 år
Ringt nästan varje dag ....å när jag svarar lägger hon på luren
Inte utan att d e lite sjukt....eller mycke sjukt
Vad jag inte kan klura ut är vad syftet e
Kanske vill höra min vackra röst......*ler*
Att någon orkar göra något så meningslöst så länge, orka göra sig omaket att ringa
Ibland har hon ringt på nätterna, helt ofattbart, stannat uppe för att ringa till mig.
Tänk alla minuter hon lagt möda på att ringa upp, ofta så svarar jag ju inte, hon ringer på jobbmobilen....den har ja ju inte alltid me mig
Men men.....hon lä väl hålla på....men undrar ibland vad syftet e...
Någon som kan räkna ut d?
Jag kan d i alla fall inte.........kanske bara galenskap.....eller ngt.....kanke inte har något att göra, känner sig ensam kanske
Men isf borde hon ju prata med mig, det skulle ja kunna fatta.....men att hålla på å ringa å lägga på luren d e ju bara b.....men men.....
Ja ja...hon lä väl hålla på......men skumt e d
#1 - - Kråkan:

Ja du vännen, det är mycket som är skumt här i livet. Men för det mesta inget att ödsla energi på, fast visst kan det vara jobbigt ibland. Energin behövs till så mycket annat som är viktigare.



Kram

#2 - - Inga-Lill:

Ja de måste ju nästan vara för att få höra din röst.

Vem vet jag kanske åxå hade ringt om jag hade aft ditt nummer. :D Men jag hade vart ännu jobbigare å pratat. :D

Till top