Nu....

2010 / Permalink / 0
..är det bara en vecka kvar till flytt.
Brrrr
Vad har jag gett mig in på
Är det rätt?
A det snurrar i huvet nu
Hunden B e cool, han sover gott.......fast han har missat atthan kommer att få ett ljuvkligt liv frånnästa vecka
Han kommer att stortrivas med att kunna vara ute hela dygnet om han vill, vilket han kommer att vara.
HAn älskar att vara ute
Jag är också ute.......fast på hal is
Känns så
Men ser fram emot att komma iväg nu.

HAde tänkt göra en brakande sorti, kursa bolaget med stora skulder, lura min hyresvärd osv
ta alla pengarna själv
men..........
Klarar itne det
Är en mjukismes utan like
Alla i hela världen hade tagit chansen att få med sig en hacka....men jag min fjant....kan inte
KAn inte luras
Vill inte
Förvisso kommer jag inte att kunna betala allt här, det går riktigt uselt just nu, men har pratat och förklarat och har nu en hyresvärd som är insatt i problemjet.
Trots utebliven hyra är ahn nöjd.....
Skulle faktiskt inte kunna se mig i spegeln om jag gjorde det jag först tänkt
smita iväg utan ryggrad
skulle kännas fegt
Fast det är med stort vemod somjag ser min älskade firma falla i bitar
Men har tur, tänk om jag inte hade köpt ett nytt ställe.....då hade jag varit rökt
nu e jag inte rökt utan har en framtid, kanske tom en bra framtid
SÅ det känns trots allt bra
Det som händer nu med konjuktur osv bara bekräftar vilket rätt beslut det är att dra iväg
Dra iväg till lite livskvalite
HAr räknat ut att jag tack vare flytten kan sänka min omsättning med nästan en miljon om året
Det är ganska många arbetsmoment som jag slipper göra
Så ser fram med tillförsikt....tror jag

Till top