Måste ju.....

2010 / Permalink / 6
...skriva något sista dagen på året å allt.
Allt flyter på bra just nu
Trivs bra med livet
Bloggen känns alltmer färdig......eller kanske är det så att bloggen är färdig med mig
Vet inte
MEn har svårt att hitta motivation att skriva mer
Fast vem vet
Helt plötsligt händer det något å jag börjar igen
Nåväl
Önskar er alla ett riktigt gott nytt år
Kram på er alla därute
#1 - - Anonym:

Önskar dig ett gott nytt med. Det händer att man kikar förbi här för att se hur det går för dig. Välkommen åter om skrivlusten skulle få för sig att återvända. Annars... lycka till med resan genom livet.

#2 - - Hav utan hamnar:

Hallå där, det är bara att kämpa som gäller om man ska hålla sig nykter. Finns fan inga genvägar. Skrivandet hjälper mig just nu.

Välkommen till Hav Utan Hamnar om du känner för det!



Lev väl!

#3 - - Mona:

Jag önskar dig ett Gott Nytt år och hoppas det fortsätter gå bra för dig. Själv fick jag virus i datorn i våras och var tvungen att radera och installera om så alla adresser försvann. Jag har ju läst din blogg i flera år och känt igen mig och haft nytta och glädje i att läsa den. Nu först hittade jag adressen igen. Återkom gärna när det händer något. Hälsningar Mona

#4 - - Hav utan hamnar:

7 år är mycket ditt gamla fyllo, jävligt starkt men jag mår riktigt bra nu så jag är inte inne i den depressiva fasen just nu. Men det kan vända snabbt, det vet man ju... jaja, idag ska jag bara njuta av livet. Ta hand om dig!



Mvh

#5 - - Micke:

Ha de gott mannen... vi ses om vi ses! L&R

#6 - - Anna:

God fortsättning på året och livet! Tittar förbi ibland och blev glad att se att du skrivit en rad!



Må gott!



Anna!

Till top