Sommaren lider....

2010 / Permalink / 2
......mot sitt slut
Firman rullar på
Har börjat träffa E igen
Sonen är en klippa
Vovven B är nöjd som en humla att E är med igen
Livet börjar räta  sig
Är lugnare
Mår bättre
Har få eller inga dippar i humöret längre...visst e väl inte tålamodets mästare, men försöker
Inser att det tar några år att räta till sig
Fattar nu att det dom sa till mig på AA då för sådär 6½ år sedan stämmer ganska bra
6-7år innan det riktigt lägger sig
Eller det var ingen som sa d, men fattar nu att det va d dom samellan raderna
Ta det lungt.......vaffö stressa första månaderna då det ändå är ett arbete som tar mycket längre tid
Va sån där gammal behandlad fylltratt på mitt gamla behandlingshem
Är så speciellt att komma dit å prata
denna gång applåderade alla när ja slutde
Kändes lite udda.....men ok
Tänkte då ja satt där å pratade ....... va långt dom har kvar
Va långt jag hade kvar då jag va där
Skulle inte klara att göra den resan igen
Vet inte om jag gjort den om jag vetat vilket slit det skulle vara, vilka huvudbry det sulle ge mig
Men nu vet man inte å det är bra

Kram på er därute i verkligheten
#1 - - Anna:

Hej!

Härligt att se ett inlägg från dig igen! Förstår att resan inte är slut ännu och att du kämpar ibland. Du har min fulla beundran att du klarat det. Att ta sig ur ett beroende är bland det svåraste man kan göra - ens egen kropp blir en "fiende".

Grattis!

Anna

#2 - - Åse:

Med din mentala styrka klarar du dig galant, dagarna går och blir veckor, månader och år.



Kram på dig

Till top