Idag...

2008 / Permalink / 9
...fyller jag år,
Hur kul nu d e då.....

Har inte så många att fira med.....får väl gå på möte....*ler*
Men har bestämt att på min 50-årsdag......då ska d bli baluns
Ska bjuda in varenda kotte från mitt liv och ställ till med brakfest......får väl tänka på d en dag som denna.
#1 - - stefan:

Jag får i alla fall passa på att grattuelera. Hoppas du får en bra dag, är i alla fall ett underbart väder nere i skånelandet idag.

#2 - - stefan:

Anledningen till ilägget var just att jag tien tycker att det finns något självklart svar.

Jag tycker inte heller att de ska dricka. Men jag vet att de gör det, och jag föredrar att det är jag som kontrollerar vad de dricker, och lär dem att hantera det. Men det är svårt, för jag vet inte, kan ju även bidra till att legitimera deras drickande, och det är itne bra.

#3 - - Micke:

Åh fanken, stort grattis hörru..!!



Kram kommer här!!



:)

#4 - - Gubben:

GRATTIS!

Hoppas att dagen blivit bra och fin!

#5 - - Torktumlarn:

Grattis fyllot, du är en vinnare. Har ofta dig i tankarna. På fredag är det fyra veckor sedan jag drack en droppe och har ännu inte saknat skiten. Har börjat gå ned i vikt också och känner mig riktigt beslutsam att göra det ordentligt den här gången. Ha en bra födelsedag det lilla som är kvar av detta dygnet, och hoppas nästa 24 timmar blir hur bra som helst.

#6 - - Torktumlarn:

Hej igen. Tyvärr kan jag inte smaka din födelsedagstårta, eftersom jag är strängt upptagen med att gå ned i vikt. Sju kg och 17 kvar, nu börjar kroppen smälta.

#7 - - vanligmorsa:

Grattis på din dag...

#8 - - Judith:

Grattis i efterskott.....



Kram

#9 - - Anna:

Grattis i efterskott!Hoppas du hade en bra födelsedag och bra dagar efteråt!

Du skrev i förra inläget att du inte visste om det var värt kampen med att vara nykter, jag tycker du ska kå tillbaka och läsa din blobb från början. Räcker det inte med att slippa den skiten du skrev om då vet jag inte vad som behövs. livet är sällan lätt. Man för njuta av de stunder som bjuds men en sak tror jag att vi är överens om - alkoholen ser till astt "goda stunder" inte existerar!

Jag håller på dig!

Kram

Anna

Till top