Ibland...

2008 / Permalink / 1
...känns d som om d inte spelar ngn roll.
Slitet med nykterheten kanske inte va så nödvändig trots allt.
Livet ger mig inte tillräckligt kred för d.

D fattar va?
Livet ger inte mig......
Jaa, är inte ett dugg frisk......får gå på mer möten.....

Kram
#1 - - Judith:

Tappa inte modet! Men du har kanske rätt...mer möten. :)

Det ger då mig i alla fall så jäkla mycket. Just nu en jäkla svacka då jag påbörjat 4e stegsarbetet men den styrkan jag får är genom mötena. Det är just nu min starkaste drivkraft...att gå dit även om jag har motstånd....3-4 gånger i veckan. AA som NA spelar ingen roll....bara det är ett möte...här eller nån annanstans...bra gå på olika möten för mig i alla fall...



Jobba inte ihjäl dig...ingen tackar dig för det. Var rädd om dig.

Kram

Till top