Varför ska jag.....

2008 / Permalink / 0
.........alltid överdriva?
ALLTID
Har fått för mig att jag ska gå lite mer med hunden.
HAr blivit lite si å så med den varan en tid nu.
Jaha, visst....bra...
Men från att tvångsmässigt plåga mig ut å anklagande titta på honom för att mösar å inte trycker på tillräckligt fort.
Till att gå en mil.......2 4 gånger omdagen.
Var finns balansen?
Varför kan inte jag bara ta en lite längre promenad, sakta öka upp.

Inte jag.
Ska gå från noll till 100 direkt, för att sedan tröttna o ge fan i d helt å hpllet.
Inget smart me d.
Bara korkat.
Men gör så ofta.
Träning.......såklart ska d maxxas direktå gärna varje dag.
Eller mat.....då blir d noll hamburgare och bara nyttigt.
Varför är man så svart o vit?
Varför inte sakta växla övre till en annan hållnig?
Ta d lite lugnt.
Ne, inte jag inte......
Har nu gått en dryg halvtimme igen.
Rumpar värker av träningsvärk....fast d kanske e bra d......
Till top