Tror.....

2008 / Permalink / 1
.......att jag i viss mån fårskylla mig själv att d e knapert på firman just nu.
Jag är för hederlig.
Är så noga med att allt ska gårätt till.
Har inte lurat eller ockrat på någon en enda gång på fyra år.
Det funkar inte.
Har betalat varenda krona och avgift så somjag ska enl ers överhet staten
Det funkar inte.
Har lyssnat på öeverantörar och andra "etablerade" inom branschen.
Det funkar inte.
Tror att jag hade stått mycket bättre rustad om jag hade skott mig själv, sett till att kapa åt mig själv.
Get faan i att ge med mig då kunder varit missnöjda.
Sagt nej till kunder som jag tycktvarit jobbiga osv
Men......
Är inte sån.
Är ingen giribuk.
Trots att ha eget är som att simma i ett träsk med krokodiler, man måste vara påhugget.
Å har pågrund av min "naivitet! fått en å annan förlust i knät.
Men.....
Egentligen så är det så jag vill ha det.
Vill inte vara som han, den fete grisen, som jag köpte firman av.
Att vara som honom.....brrr.....
Varje gång telefonen ringer, så måste han kolla vem d e.
Inte kunna svara.
Ljuga.
Hitta på.
Fast den fete grisen tror sig väl vara smart.
Förresten, den fete grisen, del 2
Sedan jag kom ifrån fanskapet har jag hört en del via andra.
Han träffade en tjej i gemenskapen, fick henne att sölja sitt hus.
Flyttade ihop......å¨gissa......
Vadförvånande,han blåste henne på stålarna å stack.
Han var nämligen fortfarande gift med sin gamla fru.
Hon som har honom i punggreppet, å stårför firmor osv...
Den patetiska människan har ju näringsförbud.
Ja ja Nu bor hon i en lite lägenhet å har skulder.
MEN......hon söp inte..
Hon e nykter trots en rond med den fete grisen
Även jag är nykter, trots att ha haft med denb fete grisen att göra,
Har hört på  mindre säkra omvägar att han nu har en annan nynykter som han blåser full.
Med vad vet jag inte, å ska inte lägga mig i heller.
Men e en snygg stil.
Fånga upp nynyktra å ta d som går, å sedan dra igen.
Det finns folk till allt.
Hur smart är man det första året...åren som nynykter?
Tror att de e fåav oss som har fått nobellprisförsaker som presterats det första nyktra året......
#1 - - micke:

Grisen ja, såna skulle spikas upp på en ladugårdsdörr....fy för den lede! :(



Ha de gott min vän!

Till top