Oroar mig....

2008 / Permalink / 1
......för vintern.
Det är extremt dött, förutom 2 småjobb idag, å kassan står på ebb.
Vet inte hur d ska bli.
Känns tungt att inte ha tryggheten med pengar.
HAr massor med grejer att kunna sälja, men d saknas köpare.
Finns ju inte en käft som köper ngt alls för dagen.
Sälja grejer är helt fel.
Vet inte riktigt hur jag ska vända mig för att trolla fram stålar.
Å marknaden är fullt med företag och privatpersoner som redan sitter i klistret och dumpar ut.
Kikade på blocket idag......att vara köpare är helt rätt just nu.
Säljare.........sådär
Att konkurrera på nätet med pris nu e de sista ja vill, men snart har ja väl inget val.
Men bäst vore att kunna överleva tills d lättar igen, går igång.
Men frågan är hur?
Är ju så nischad.
Vilket i en måtta är en styrka, men just nu en svaghet.
Svårt läge.
Men funderar så huvet blir varmt på hur ja ska kunna lösa d.
#1 - - Anders Wikberg:

Hej min vän,,vet inte ditt namn ,,men har nog haft ett lika liv ..

Gick in o läste om dina 5 år som nykter,blev imponerad som vanligt när jag läser om friska människor..

Firar min 5 års dag om exakt 1 mån,,ska fortsätta läsa om dig..

Ha en bra dag..

Till top