Letar Bil.

2008 / Permalink / 2
Jaha...har nu sålt min lilla nya fina bil.
Har bara cabben kvar.
Vante så genomtänkt, lille vovven tramparrunt i skinnklädseln ganska ogenerat.
Blir inte bra.
Fast den gamla va för liten, räckte inte riktigt till att dra släp osv.
Så vad ska jag ha för bil.
Har en gammal dröm om att ha en Cheva Van eller en Caprice HGV.
Bensintörstiga rackare, men hur jävla billiga som helst och stryktåliga.
Är inte så lätt.
Kan ju köra flera tusen mil innan ja kommer upp i pris på en bensinsnäl bil.
Kikar och funderar.
Vet inte riktigt.

Sicket lyxproblem jag har.......
Såna problem e trevliga, för dom spelar ingen roll.
Är skönt.
#1 - - Anna:

Härligt att höra av dig och att oron var obefogad. Visst är det härligt när "kompisar" dyker upp på oväntade ställen. Kul att du hae en bra midsommar och resan till USA låter toppen.

har just konstaretat att det finns en likhet med att vara alkis och småbarnsförälder - man kan inte alltid göra det man vill;) Åka iväg till USA låter som att det ligger många år framåt i tiden för mig. men en ska kan jag göra som småbarnsförälder och det är att jag kan planera för det! och genomföra det men inte nu...

Må gott och lycka till med bilköp!

Anna

#2 - - Judith:

Säg till om du vill ha sällskap i bilsökandet eftersom jag letar som en galning också men iten har någon bil att ens åka runt och kolla i! Min gamla är ju ras....Död...i graven den går....som reservdelsbil!

Till top