Solen....

2008 / Permalink / 4
....skiner inte idag heller, men d regnar inte heller så.....

På mötet igår pratade vi om ödmjukhet......eh.......är inte så värstans ödmjuk.
HAr liksom inte blivit d.
En del blir så jävla ödmjuka i programmet, men ja ......ja ja....får väl försöka vidare.

Fylltratten jag skall åka till USA med kikade förbi igår.
Han mår sådär.
Går inte på AA och livet segar på.
HAn har många idioter runt sig.
Är ju som förgjort, även för mig, så fort jag drar ner på AA gåendet så poppar d upp idioter.
I början fattade jag inte sambandet, men nu e d tydligt.
D beror på mig, inte på att folk e annorlunda.
SÅ sa till honom att d nog kanske e läge att börja gå på AA igen.
MEn si d vill han inte.
Vet inte varför, men han skulle istället gå på terapi med ngn knallhatt.
Tror inte på d.
Tror inte att vi alkisar nog ska samlas tillsammans.
Fast d kräver en del att våga dela i grupp.....så kan iof förstå honom.....men d e ju måendet d gäller så egentligen fattar jag inte vaffö han inte knatar iväg.
Ska ju kanske bli lite halvboende i grannstaden.......ler.......då kanske han vill hänga på möte där.....frågar honom lite då å nu, men han vill inte.
OK....så gör han.

Hon denna dära....hon e kvar i Kungliga Hufbyúdstade och roar väl antagligen kungligt....vad vet jag....
Men hon kommer hem imorron.......ler
Hon e fantamig kassare än jag........avbryter å åker hem......
Fastr faan vet, ja va beredd att dra till sthlm på Lö och spendera natten där.....så fan vet vem som e kassast egentligen.
Ingen av oss kanske....bara sugna på att utforska varandra.
Ta reda på....känna.....få veta.....
KAn vara riktigt åxå.....smi medan d e varmt.
Blir ju så mycke tankar.
KAn ju prata sönder oss nästan.
Tror d e bra att hon kommer åter så vi får utröna huruvida vi är dom vi tror eller ej.
Utan att försöka på avstånd.
Kram
#1 - - Judith:

Grattis! :-) Önskar dig all lycka med kärleken och livet.



Må gott!

#2 - - Micke:

:)

#3 - - Bara Jag:

Se min kommentar nedan - tacksam för svar.

#4 - - Bara Jag:

Tar det igen....



Jag orkar inte mer. Jag har kämpat ensam med barnen, ekonomi, jobb och släktskap.



Efter ballat ur några gånger på fyllan så anser de att jag har alkoholproblem - vill inte skylla på dom eller problemen men det är just då de har kommit upp.



Varit som en boll man pressat ner i vattnet. Alkoholen har släppt upp bollen som blivit en bomb.



Nu orkar jag inte mer.



Efter att fått - tja jag vet faktiskt inte än och kan skriva mycket om vad som hände men antingen var det en hjärnblödning, stressreaktion eller borelia och syskonen (bröder) om jag levde eller ej så har jag nu även förlorat detta fotfäste.



Jag har försökt i så många år......... att få ett nytt jobb, en partner värt namnet, gått i terapi osv.



Det enda som återstår är nu bedövningsmedel dvs alkohol. Jag har inget kvar. Fel - jag har allt, mina barn men jag orkar inte mer. Farföräldrar finns inte längre kvar heller och har inte gjort så sedan pappan dog.



Det enda som stillar min smärta är alkoholen. Jag klassar mig inte som akoholist men gått på AA-möten några gånger då jag vet att jag har det i generna och varit på gränsen.



AA hjälper inte. Jag vill bara ha frid.



Har du något råd?



Ps. Jag har redan börjat gå under och jag vet det. Tar iaf taxi till och från stranden då jag vet att jag inte kan köra. Billigare än köra ihjäl någon....

Till top