Har hittat.....

2008 / Permalink / 0
.....bil.
Rätt bil för mig åxå.
En bil som jag kan lasta i, som funkar för d ja ska ha den till.

I Onsdags på mötet kom en kille och hade valt att ta ett återfall.
"Han hade inget va", sa han.
Men så kan d väl inte vara?
Är d så?
Isf är det ju hopplöst, då kommer även jag att dricka för att jag inte har ngt val.
Tror inte på d riktigt.
Känner att jag har ett val, av olika anledningar kan jag var dum nog att välja att dricka igen, men d ska inte behöva vara mot min vilja..........................eller?

Kvinno/dejtingfronten....
Kan d vara så att jag ska ha en frisk kvinna?
Ska jag ha ngn ur gemenskapen.
Har bestämt att jag skall försöka hitta ngn utanför gemenskapen.
Blir lätt så mycket alkisprat och fokusering på missbruket.
Missbruket har tagit tillräckligt tid av mig, känner att jag fokuserar och går på mina möten, utöver d känns d som att jag vill vara som alla andra.
Var ju därför jag blev nykter.
Frihet.

Nåja......får väl se vad var de leder.

Kram
Till top