Dejten....

2008 / Permalink / 3
......gick bra.
Vi kikade på en film. Arn.
va jättebra, men e ju pinsamt ju, blir numer tårögd och berörd av relationen i filmen.
Sånt som ja sket i förr, e en ovan känsla att bli berörd.
sa d till henne, lite halvgenerat.
Hon tyckte de va sunt och att ja e en känslig kille, hon gillade de.
e väl ingen känslig kille heller ju......eller vaddå.....va mena hon...hhmmm?
Bra eller dåligt?
Fast va  nog bra antar jag.
Hon hängde med upp till mig.
Visade väl inte etsningar kanske, men väl mina nyupphängda tavlor.
Hon va lite insatt i konst.
Sicken tur att ja hade några tavlor med namn på, som hon kände till.
Hon gillade min lägenhet.
Fast va lite öken, hade inget köksbord.
Men köpte ett idag.....
Var lattjo.
Tyckte de va lite dyrt med stolar å bord å så.
Va på IKEA å tittade ut d ja ville ha,
Men lite dyrt tyckte jag nog.
Kikade på Fyndavdelningen.
exakt d jag hade valt fanns där till en tredjedel av priset.
Min högre makt hjälpte mig lite idag.
så nu har jag de jag vill i köket.
Haderåd med hundskål å några mattor åxå.
Bra med en välvillig högre makt, då löser d sig.
Behöver aldrig oroa mig egentligen.
Bara softa och de löser när de ska lösa sig, inte innan å inte efter.
Har d jättemysigt i min lägenhet nu.
Trivs.........
Skumt de där me kvinnlig påverkan......särskilt som jag nu får energi. Blir så enkelt.
Känns gott att leva.
#1 - - Judith45:

Härligt att dejten gick bra!
Jadu, den kvinnliga påverkan är stor....om du bara visste.... ;)
*ler lite smålurigt*

#2 - - desd:

Vad kul att dejten var fin! *S* Usch.. längtar efter den där känslan, när man börjar dejta någon. Det känns verkligen som om man får energi då.. Fast relationer i sig är svåra. Oavsett om dom är bra eller inte, å just nu är jag för bränd för det för ett tag framåt. TACK för dina fina kommentarer i min blogg. VÄRMDE. Är på väg mot det som du sa.. men måste först bara gå igenom känslorna. Var i dom, utan att gräva ner mig, liksom. Tar tid att komma på fötter när man rasat en del. (men drogfri är jag ju iaf.) Lycka till och ta det lugnt! /desd

#3 - - Zindrina:

Kul att du är tillbaka här, har saknat dina inlägg.

Kul med dejt och att det kändes bra. Själv kämpar jag på så gott jag kan, varit nykter nu sen 15 december tror jag det blir och det känns skönt och bra. Har ju varit på AA möte också.. Jag som inte tyckte det var nåt för mig.. Men man får ompröva det mesta i livet ibland. Och det verkar ju fungera AA, ger det en chans!

//Z

Till top