På morgonen...

2008 / Permalink / 7
.....idag.
Käkade frukost.
Lyckades me d
Kom upp som ja tänkt vid ½7, men.....såklart, somnade i soffan å försov mig
Kass e ja

Å som topp så fipplade ja ner mobilen i toan när jag skull svara i tel när ja satt på toa.....va bra
Kanske e som dom säger, killar ska bara göra en sak i taget
Så nu har ja torkat mobil på morronen, fast d gör inte sååå mycke, e ju mest skitsnack i den där luren ändå så.......

MEN....d goa
Hade ja nu söpit, då hade ja exploderat
Å geggat upp mobilen bland spyor å så hade ju inte varit ngn hit
Nu va d ju bara lite kiss, å d klarar man väl av.........
Hade inte varit så kul då inte
#1 - - Anonym:

God Jul och gott nytt nyktert nyår.

Michelangelo

#2 - - Anna Maja Klappträ:

asg.... Och VEM var det som storskrattade åt mig när min mobil råkade ut för samma öde... "fruntimmer" lät det då hihi

#3 - - MyyZz:

fnittrar skönt att kunna se positivt på saker och ting:-)



Hoppas du får en fin jul...



Tjingeling

#4 - - Maggish:

God nykter jul! Det blir ingen alkohol här hos oss heller. Tidigare år så hade vi haft det =/

#5 - - Maggish:

God nykter jul! Det blir ingen alkohol här hos oss heller. Tidigare år så hade vi haft det =/

#6 - - Arandur:

God jul :)

#7 - - Ivona:

Tjo! kolla in min blogg om du inte redan har gjort det! :), lämna gärna en komentar oxå ;)

Kram :)

Till top