Julklappar

2008 / Permalink / 0
Hmmm......
Är en jävla sopa då d gäller julklappar å födelsedagspresenter.
Sonen har nog varit utan i säker 8 år utan att få ngt.........
Fast i år ska ja ge honom.
I år ska han få.
Han ska få Kokbok, skärbräda, kastruller och annat bra att ha i sitt nya boende.
För första gången på många år så känner jag att jag vill ge honom.
Iite d att d varit ngt fel på honom, men han har ju blivit överöst med klappar å paket av mamman å hennes sida.
Dom har vräkt paket över.
Har avstått detta idiotrace och helt enkelt bara skitit i d.
Men nu.
Nu behöver han saker.
Riktiga saker å inte bara en massa skit.
HAn har för första gången pratat om saker han behöver.
Till sitt kök.
Ska ge honom.
Ska kika igenom mina gömmor och sedan ska ja handla til honom.
Ska bli riktigt riktigt roligt.
Trodde jag inte.
Att jag ........skulle fjanta runt i affärer......
Till top