Hmmm.....

2008 / Permalink / 1
...vissa......redtops..............tycker å tror.....
Harm.....skulle jag..........
JA JA JA......e väl så då då
Visst hyser harm, agg illvilja elakhet ondska å alltihopa mot Den Fete Grisen
MEN........ett stort men....
En sak att tycka saker å så
Men skulle aldrig agera mot honom......
Iiaf inte på någon annans begäran
HAr inte gjort förstorat elle hjälp till på något sätt i detta
Är INTE inblandad
Men lite gott i själen tycker jag allt att d e.......eller eg inte d heller.....
Tycker egentligen synd om honom
Han är ju inte frisk ett enda dugg
e ju sorgligt att ha varit nykter i snart 15år å inte kunna bättre
Å faktumär att jag åxå har en del att vara honomtacksam för........så är inte alltigenom skadeglad
Finns en sorg i d åxå
För man ska komma ihåg att han gjorde mycket braförmig åxå
Men ..................nu släpper vi detta å går vidare i livet.......mot d friska, klipper av d sjuka.
Riktiar in oss på d friska.......även att hysa agg och ilska e inte heller spec livsbejakande
Gäller att kunna gå vidare och släppa saker.
Vilket jag hade gjort,tills detta dök upp igen......
Fast såklart har det stört mig en del......han har ju orsakat mig många problem.......
Men men men ....NU släpper vi detta...
Fast ska rapportera hur det går för Den Fete Grisen

#1 - - Judith:

harkel, harkel

host, host....jajaja...host, host.....

Jo, host, host....shit, å jag som sluta röka för över 5 år sedan nu....



Till top