Har faktiskt...

2008 / Permalink / 1
.......blivit en bättre människa.
Har faktiskt blivit lite ödmjukare.
Bad lite om ursäkt till sonen idag för att jag gnabba på honom igår, men faktum e att han e som en påse ibland så ja bad inte knästående direkt. Han behöver lite eld i röven, men han behöver inte oförtjänt ovett.
Fast en kund som e lite lagom missnöjd, han hanterar jag korrekt och lugnt.
Tycker att han e lite som han e, men är sansad och försöker att vara konstruktiv i mina svar till honm
Jag glidser förvisso som haö ål å slingrar mig, men ändå.
Kunde faktiskt vara bra mycket vassare om jag ville.
Å d bästa av allt
Jag mår bra i detta
Jag får ingen klump i magen
För mig flyter d på
Å d va ju d som va uppgigten.........
#1 - - Jocke:

Tjena, har som mål att inte dricka någon mer alkohol, har blivit för mkt de senaste åren. Det här med att ta ett nytt beslut varje dag... när på dagen tar du det beslutet, tas det direkt på morgonen, eller tas det närsom under dagen?

Till top