Annandag jul

2008 / Permalink / 2
e en annan dag
Så är snart julen över
Vardan ropar på mig
Har börjat att tänka på vardan lite
Börjar bli klar med julen, börjar vilja åka hem
Har så mycket som e på g i livet just nu
Som pockar på uppmärksamhet
D e konstigt
Längtade hem till mamma å pappa å syster osv
Men faktum är att ett liv börjar ta form
Mitt liv har börjat forma sig till ett gott liv
På julaftonenfick jag säkert 30 sms
JAG
Förr hörde aldrig ngn av sig på d sättet
I går ringde P
en polare, han stod i garaget,hade tråkigt, hela familjen va fullt uppyagna med sig själva
Han va över
Ringde till mig å hoppades att ja va i verkstan, så vi kunde skruva ihop ngt
Men va ju här
Själen tinar lite när ngn hör av sig på d sättet
Gott
Så längtar lite hem nu
#1 - - Anonym:

Kör försiktigt på vägen hem vännen =)

Kaffe o lite rast här kanske ? ler

M

#2 - - Meja:

Var här för länge sen känns det som, en evighet.

Hänt mycket. Är på behandling mår bra, mycket bra.

Varit nykter nu sen augusti 5 månader. Ska fortsätta så. En dag i taget för min egen skull.



Önskar dig en god fortsättning!

Till top