Dessa kvinnor.......

2008 / Permalink / 2
....tror ja blir trött.....
Måste berätta lite om dejtandet, å hur d går egentligen.

För en tid sedan dejtade jag en blonidn, va jättetrevlig.
HON pratade om att träffas mer.
HON ville kramas när vi skulle skiljas efter fika.
HON skickade sms om at det kändes så bra.
Några timmar senare fick jag ett mail om att vi nog inte passade ihop.

Ska man skratta eller gråta?
Gråta vore väl dramatiskt för min smak.
Skratta har jag inte humor till.....

Kände väl lite lagom för henne sådär......trevlig men kanske inte riktigt min typ, men då jag fick mess å så tänkte jag att mmmm, kanske kände fel. Kanske va en bra tjej för mig ändå.
Hade iaf alla fall bestämt mig för att bjuda ut henne på middag.
Åsså får man ett nobbmail.
Konstigt.
Svarade bara    Helt ok till henne.
Iddes inte mer.
Konstiga prickar här i vår herres hage.

Men nya insatser nya friska dejter.

Nåväl, träffade en dejt för en tid sedan.
Hon kände igen mig från förr.
Hade tydligen jobbat i samma hus som jag under några år.
Vi hade pratat så mycket så på den tiden.
Jaha, har vi d tänkte jag och artig som jag är så sa jag att visst ja, dej kommer jag ihåg.
En något påträngande person.
Träffade henne igen helgen efter, men d va nog sista gången.
En tös att kunna låta munnen gå utan att säga något är inte min dröm.
Som topp på kakan så gav hon mig infektion och jag får nu gå på pencilin.
Roligt.......nästan jämt.
Jäkla fruntimmer....skulle man kunna tycka, men borde hållt lilleman i brallan istället.
Nåväl, ännu bättre blir d.

Dejtade nu en tös som jag faktiskt blev seriöst intresserad av.
Vi tog en fika ihop, kändes fint.
Veckan efter gick vi ut å käkade.
Mycket trevligt.
En vettig tjej med både utseende och ett mycket behagligt sätt.
Som en petning från han där uppe så kunde hon inte följa med hem, hade ju varit snyggt.
Men vi har bestämt att dejta mer.
Å i helgen ska vi ses.
Så vad säger man nu???
"Du ja har lite flugor i trumpeten".......
Eller va faan säger man nu?
Längsta näsan i stan.
Enda tösen jag har varit lite seriöst intresserad av
.......å har inte den smakfulla stilen att hålla "den skallige hämnaren" i brallan.
Aldrig får man vara riktigt glad.
Ska ringa tösen imorgon......får väl säga som de e antar jag.
Riktigt roligt.
Fast tur i oturen ändå, kunde ju fått detta delikata meddelande EFTER helgen.......
Men ska tilläggas att jag inte fått positivt svar och har faktiskt inte märkt något.
Men bara tanken.......
#1 - - Judith:

Men va fan.... måste du hoppa i säng med henne på en gång då??
Vi kvinns uppskattar nog gärna att ni för-ba-de karlar ibland tog det lite lugnare.

OCH DU!!! Det finns något som heter kondom.Hört talas om det? Ta reda på det annars. Svär inte över bruden för hon kanske inte visste just då själv och du har faktiskt ett jävla ansvar du med. Eller i annat fall för att inte bli farsa åter igen på äldre dar. :(
Nä, skärpning grabben.

#2 - - Björn:

Men inte behöver du ha sex med henne bara för ni går på dejt ju, mina erfarenheter av sex tidigt i dejtandet är inte bra iaf, ta det lugnt och lär känna henne först sen kan du se vart det leder:), lycka till:)

Till top