Känner mig....

2007 / Permalink / 5
...lite bättre till mods.
Har set till att få i mig lite vitaminer.
Kanske det som påverkat tröttheten.
Är inte riktigt lika monumentalt trött.
Har börjat få koll på bokföringen och vet lite vad jag håller på med.
Men tjatar väl hål i huvet på bokföringsfirman.
Gör inget det har dom betalt för.....
Bra betalt dessutom...

Men känner mig lättare till mods.
Gick på AA möte i Onsdags, kan väl inte bero på det??
Nää, så kan det inte vara, måste vara tillfällighet.
Denna tillfällighet känner jag igen.
Att jag faan inte kan lära mig.
Gå på möte och se för fann till att göra det regelbundet....
Då funkar det.
Bara då.
Men jag ska trassla och inte "orka" gå på möte.
Har för ont.
Får nog faan ont om jag inte sköter det enda som är betydelsefullt.

Stämningen på jobbet har lättat, pessen sjunkigt.
Trots allt en ganska bra dag.
Skönt att leva.
NYKTER idag, för min egen skull....
Kram
#1 - - Lillamej:

Hejja på!
Ja va ska jag säga! Klart att möten funkar! Där kan jag träffa andra underbara kvinnor o män som hjälper mig att se klart på livet! Där passar jag in socialt i ett nätverk. Alla behövar vi passa in nånstans. Få vänner. Nya vänner.
Och det (konstiga) är att det faktiskt funkar! Jag mår alltid bättre efter ett möte!
Kram o trevlig helg!

#2 - - Helèn:

Har läst nästan hela din blogg idag.
Visst klarar du det här!
Kom inte med dumma undanflykter när det är möten!!
Du känner ju själv den positiva inverkan de har.
Kämpa på!

#3 - - Micke:

Så ska det låta!!
:)

#4 - - coz:

Man skall nog tillåta sig att vara lite deppig ibland.
Efter regn kommer alltid sol.
Harenurå!
"Nån som du gillar skarpt"
Eller hur?

#5 - - coz:

Läs gärna några ord om dig på min blogg.
coz
juhani-juoppo.bloggagratis.se

Till top