Dagarna går....

2006 / Permalink / 0
...fort.
Veckorna rinner iväg.
Sonen har kommit hem efter semestern......till slut.
Han rörde till det lite och kom några dagar senare än vad jag trodde.
Så det blev lite kaos på firman en stund.
Men nu är det uppklarat och förhoppningsvis kan dagslunken återinträda.

Saknar AA.
Har itne varit på AA på länge nu.
Känns som om jag aldrig varit där.
Känns så avlägset.
Känner mig avklippt från AA.
Ingen bra känsla.
Vet att det är i mig som det är så, inte i verkligheten. Men känslan av att fippla omkring i livet utan trygghet är konkret. Känner mig sårbar och utsatt, ensam.
Fast inget har ändrats ändrats mer än att jag inte går på AA.
Många klarar ju av att vara nyktra utan AA, fattar inte hur dom klarar det.
Skulle inte klara mig så länge utan AA.
Men 6 Veckor kvar. bara att gilloa läget, hålla mig till planen och inte ge efter....
Till top