Å hur roligt är det med snö då

2007 / Permalink / 2
Iddes faaan inte skotta massa snö igår kväll då jag kom hem.
Tog sats å ställde bilen bara.
Det var nästan en halvmeter.........fy faan.
Vaffö blir det inte bara sommar å sol?
Hålla på å krångla så här....

Har svårt att ta det lugnt på firman. Jag kommer vid 5-tiden från mitt uppdrag och skall jobba en timme eller så är det tänkt.
Alltid står det folk å väntar på mig, fulla av frågor. Sonen har inte gjort på det sätt jag tänkt mig.
Blir så irriterad på honom åsså gnäller jag.....
Vet att det inte blir bättre, vet att han gör sitt allra bästa, ändå kan jag inte hålla min feta käft.
Vet ju att han blir ledsen.
Fast å andra sidan ska han ju inte ha någe frisläng av att vara sonen, men han ska ju inte ha det värre heller.
Beror nog mest på att jag är trött och inte orkar riktigt.
Idag ska jag försöka vara bättre.

Till helgen skall vi åka till kungliga hufvudstaden och bo på hotell och gotta oss lite. Bara jag och sonen.
Ska se till att det blir en bra helg.

Men vet att jag borde gå på lite möten så kommer jag att må mycke bättre, bli mycke lugnare, men det finns bara inte tid just nu.
HAr ju planerat in att inte gå så mycket under denna period, men saknar mina möten.
Ska bli skönt då detta uppdrag är över och vardagaen kommer åter.
#1 - - Micke:

Tror dom har AA i sthlm också, ta med grabben vet jag...ha det fint

#2 - - coz:

Vaddå "minska" på mötena?
Det låter livsfarligt.
Fast,ha det bra i mina trakter.
Det är lika mycket snö här.
Så den kommer du inte undan.
Och inte vårt problem heller.
Tänk på de ru!
coz

Till top