Det blev inget...

2006 / Permalink / 3
...AA möte igår.
En AA vän kom förbi butiken, men jag bara orkade inte gå med.
Är så trött.
Hade nog räknat med att min omgivning skulle var med och underlätta för mig, räkant ganska mycket mer än den faktiskt gör. Min närmsta omgivning lämnar en del att önska just nu, det gör att jag inte orkar. Klarar inte att göra och komma ihåg allt som skall/måste göras.
Men tänker ta mig lite egentid i dag.
Ska också bli lite lättare när hunden åter åker till mina föräldrar. Det blev ju som så att jag även där får dra det tyngsta lasset och se till att han har det bra, det hade jag inte heller tänkt mig riktigt.
Hunden har det inte bra just nu, jag är ju på uppdraget, sedan i butiken, den stackarn får i princip vänta 15tim per dygn, vänta på vaddå.
Tror att hunden nog hellre är hos mina föräldrar och får lite uppmärksamhet och hemlagad mat.
Hemlagad mat är något som inte finns i mitt liv.
Så nu är det tungt.
Men tar en resa även denna helg och lämnar hunden, så har jag i alla fall undanröjt ett arbetsmoment.
#1 - - coz:

Jobbet går ut över AA-mötena.
Är inte det farligt?
coz

#2 - - coz:

På vårat AA kallade vi det ett
återfall i arbetet.
Lika farligt som ett vanligt återfall.
coz
Ps.(Bli inte trött)

#3 - - Micke:

Håller med coz. trots att jag aldrig går på möten själv.... borde väl starta med det själv?

Till top