Prövningens tid är här.

2007 / Permalink / 5
Är på gränsen till vad jag klarar av nu känner jag.
Det jävla gipset ......
Är så in i helvete frustrerande att vara gipsad.
Allt jag gör tar sån tid.
VET,.....ska ta det lugnt och vara tålmodig.
Men blir mest frustrerad och irriterad.
Kan ju fan inte göra någonting.
Är ju som lam nästan.
HAr så mycket jag behöver göra, men det går bara inte.
Detta kommer att bli en mycket jobbig tid.
Visst vet att jag måste ta det lugnt och acceptera min belägenhet, men jag har svårt med det.
Har svårt att finna mig i detta......
#1 - - coz:

Det kanske bara är någon som vill att du skall ta det lugnare.
Du verkar ha svårt med det,menar jag.
Ha det gött nu.
coz

#2 - - Zindrina:

Förstår att det är jobbigt att inte hinna/kunna göra allt som innan. Ägna dig åt som du kan göra och strunta i resten.
Kämpa på.
Blev skitimponerad av din resebeskrivning, starkt gjort av dig!!
//Z

#3 - - Mona:

Försök se det som lite extra semester och ta det lugnt, umgås med folk, läs bra böcker, titta på bra filmer, gör sådant som Du kan göra. Det är bra för sonen att få klara sig lite mera själv, det stärker honom. Han klarar det har jag förstått. Du växer också av att se att Du klarar av svårigheterna, nykter.

#4 - - Lillamej:

Jag håller med coz! Jag tror att det här är en prövning som du behöver just nu! Din Högre Makt vill lära dig något. Det är bara att kapitulera för din situation och acceptera läget. Då kommer nog din frustration också att släppa tror jag.
Lycka till o ta't lugnt!
Kram!

#5 - - Micke:

Ja, gnällig blir man väl när man är van att kunna ta sig fram utan problem annars...
Tänk på din krycka från förr (sponken).. den är du ju av med i alla fall!!
Grattis!!
Ha de gött!

Till top