Så var måndagen över.

2006 / Permalink / 0
Skickade ett långt mail till min chef på eftervården, där jag försökte förklara varför jag inte kan vara kvar.
Vet inte om det är läst eller så, inte fått någon respons alls.
Är som att skicka ut det i ett svart hål.
Vet inte ens om det var rätt att skicka mailet.
Men nu är det gjort och jag har sagt vad jag behöver säga i detta.

I gruppen blev det lite låg stämning.
Dom gillade inte att jag skulle sluta, vilket i sig är positivt, men det känns inte så bra.
Känns trist att sluta nu då det börjar hända saker i gruppen.
Nu när gruppen börjar få liv och delningarna har börjat betyda något.
Då ska jag hoppa av.
Men så är livet.
Ska gå vidare i min nykterhet istället.

Tog en l¨ång promenad med hunden i morse, över 1 mil, joggade sista kilometern.
Känns ganska bra, men är tung i steget.
Kommer att ta tid innan jag kan börja jogga riktigt.
Men känner redan att jag har mer styrka i benen.
Kan gå ganska raskt nu.
Bara att gnessa på så kommer det.....
Till top