Förhållandet blomstrar

2006 / Permalink / 2
Hon, den klimakteriepåverkade, har nu strålat upp sig och tycker att det mesta är roligt.
Helt plötsligt så börjar vi ta i varann och har det ganska så bra.
Kom till och med till igår...........är ju trevligt.....
Fast i väntan på....
Ska junte säga att blir något annat än bättre, men.....
Men det är ju idag som räknas och idag är det bra.
Idag lagar hon soppa som står hemma och väntar när jag kommer hem.
Kanske är det så att jag har beslutat mig för att inte tramsa mer. Kommer att bli kvar i huset och firman får ligga där den ligger. Mitt beslut kanmske skapar tryggeht hos henne.
Jag är trygg med mitt beslut och sprider kanske tryggheten vidare.....vet inte men så kan det vara.
Hon mår ju inte bäst just nu och kan vara så att det är lättare att vara med någon som står fast och är där hon tänker sig. vet inte, men skönt tycker jag att det är i alla fall.....

Förunderligt på jobbet, det har satt lite fart igen och jag har plötsligt en hel del att göra.

Kram på er alla där ute.....
#1 - - Micke:

En trygg människa sprider ofta trygghet runt sig, en bra grej.. Ha det gott i nykterheten/micke

#2 - - Lasse:

Härligt att höra det gamla fyllot känna fast mark, följer mina nätkamrater och deras liv mest varje dag. Nej, jag har inte börjat träna för varvet, men varit och provat träningsskor. Måste börja någonstans.
Tumlarn

Till top