Åsså Måndag igen

2006 / Permalink / 0
Känns lite skumt att avsluta eftervården nu, men känner att så får det bli. Har väl inte skaffat så många kompisar på att välja att göra det jag nu gör, men som jag ser det så får det bli så.
Men lite konstigt att kliva av nu.
Bär med mig det lite.Tänker och vrider och vänder på det hela, men kommer fram till att så här får det bli.

Samtidigt skall det bli skönt att få mer ledig tid. En AA vän sa att det nog var min högre makt som sett till att det blivit så här, att jag behöver detta. Att jag tvekat inför eftervården en tid och nu fick hjälp att välja det rätta. Kanse är det så, vad vet jag.....

Har varit hemma och tagit det lugnt hela helgen, Försöker hitta min sinnesro.Min energi, mitt sätt att leva, men det är inget jag klarar över helgen.....
Gick långpromenad med hinden,har hittat en stig som nog är drygt en mil,ska gå därofta framöver,fast såbra stig var det inte, hästsar kliver omkring där ochdet blir ganska kladdigt efter dom.
Men ser det som utmaning och träning inför gbg varvet.

Är lite svårt,ovant att ta tag i mina saker hemma. Är som om jag är på besök ho någon lyckligt lottad, smyger omkring och vågar liksom inte, vill inte ta för mig som jag ska.
Är väl så att svinetinte skaha det så bra, eller något.
Men tänker vänta ut mig, låta detta tid. Låta mig landa och bygga upp det jag egentligen vill ha. Ett riktigt hem, en plats att hittaenergi och kraft i. ett projekt som jag ser kommer att ta tid.

Kram på er
Till top