Var fan är min räkmacka

2006 / Permalink / 6
Trodde det skulle vara enklare.
Bara spriten försvann så skulle ALLT lösa sig.
Men va fan, jag blir ju lika blöt som alla andra då det regnar........

Ingen applåderar när jag åker buss, FAST jag är nykter....

Vad orättvist allt är......jag som är nykter och allt...
#1 - - Zibbo:

Bra jobbat! Håll i dig och tänk på det positiva av att inte krökaihop. :)

#2 - - Ylva:

Nästa gång får du tänka att jag sitter där och jublar tyst inombords. Typiskt svenskt:)

#3 - - cozmo:

var det där en pik till mig?Fast du skriver ju om dig själv,så det inbillar jag mig inte.
Jo du fyllhunden!(eller vad det var)
Har du anmält dig till http://katalogen.sunet.se
??? Där når du ut till flera läsare som kanske behöver hjälp.
Läsarantalet kommer att öka dramatiskt då.
Fast du kanske är där redan?
Jag finns numera på google under cozmo.
Söta drömmar din solbrända fan!
your friend cozmo.

#4 - - Lasse:

Om nu ingen applåderar dig varje dag, så finns det i alla fall en som är skitförbannad varje dag, och det är Kung Alkohol.
Rätt bra så!
Torktumlaren

#5 - - cozmo:

Tumlarn!
Den där kungen har ingen makt över oss eller hur?
Monarkin är död.
See you later
krokodil!
Ta livet lite med en klackspark.
Som Nacka...
hej då!

#6 - - Kimmi:

Äsch...de där räkmackorna blir man bara så tjock av! ;-)

Till top