Nu har vi vår i luften....

2005 / Permalink / 0
Min AA vän har nu lokaliserats. Hittades i en husvagn.
I dåligt skick. Jag och en vän i gemenskapen hämtar upp honom. Han e hyfsat klar.
Vi kör in honom på avgiftning.
Han är ödmjuk och villig att slippa Kungens grepp.......idag.
Det berör mig på djupet att se honom.
Nedstämd. Skäms. Sjuk......sjuk...
Kunde ju lika gärna ha varit jag som satt där och stank......men det är det inte.
Vad alkoholen gör med oss.....det är bara en spillra av den kille jag vill känna.
Ingenting av honom finns där, nu finns bara ett skal skapat av Kung Alkohol. Inget tillstånd att avundas det minsta. Min senaste fylla blir närmare. Känner hur nära vi egentligen är.
brrrrr.....
E är glad att vi hittat honom och hoppas att han inte för dålig.
Vi har bestämt att han får komma tillbaka om han vill. har ju inte ställt till något för oss egentligen.

Firman rullar på. Kunderna är nöjda med oss.
Roligt.
Kan inte ta ut lön eller så, men arbete och potential finns.
Grisens aktivitet härnere har nästan suddats ut.
Får i alla fall inte ta reda på skit efter honom varje dag längre. Men många förbannade kunder söker honom. Alla är förbannade på honom.
Hur kan man sätta sig i sådan situation?
Han måste vara helt tom i bollen.
Men girigheten har hionom i sitt grepp.
Har sällan eller aldrig träffat på en så girig och samtidigt enfaldig människa.
Men han gör det ganska bra. Håller skenet uppe, i alla fall på ytan.
Men jag vet nu att han är en tom liten skitmänniska.
Kommer aldrig att förlåta eller ha överseende med den feta grisen.
Aldrig.
Inte så länge jag lever i alla fall.......så jag ska väl inte säga aldrig.........
Min AA väns återfall har den feta julgrisen mer skuld i än han borde........morr...
Nåja, ska inte nämna fanskapet mer om jag kan undvika....







Till top