Kung Alkohol är stark

2005 / Permalink / 2
Det är mycket att göra nu.
Det är högtryck.
Har kallat in alla jag känner, dom får komma och hjälpa till, nästan vilket dom vill eller ej....

AA vän nummer ett är inte ok igen
Skickar hem honom.
Nu är det bra, nu får det vara slut för honom.
Han säger att jag inte vet vad jag pratar om. säger att han e ok...
E och jag tittar vemodigt efter honom då han gå.
Inget roligt alls.

AA vän nummer 2 är inte heller ok.
Han har slarvat mycket på jobbet och jag kan inte låta honom jobba mer.
Trist men så är det.

Känner mig ensam.
Är lite bitter över Kung Alkohol, han är så jävla stark.
Så jävla envåndshärskare.
Så jävla svår....

I AA gruppen kommer det människor tillbaka från återfall.
Det är nyttigt för mig att se och lyssna på dom.
Dom tar mina återfall.
När jag ser och hör så kan jag enklare hålla mig nykter en dag till....

Är tacksam att det inte är jag som ute i kylan.

#1 - - Sussi:

Hej på dig, hoppas du sköter sig!?? Jag menar för din familj skull, din fru/flickvän och dina barn (vet inte hur många barn du har).
Håller du dig pigg och glad, så är mycket vunnet.
Det är lätt hänt att supa bort allting och det hoppas jag att du inte gör...
Gå på AA-möten och känn gemenskapen.
Kram din Blogg-väninna.

#2 - - carro!:

Ush då.... Lät inte bra... Hoppas du klara dig ifrån "kung Alkohol". *kramar om*

Till top