Ja va fan, man får ju satsa lite här i livet

2005 / Permalink / 0
Eller hur?
Det jag kommer att ångra den dan jag knackar på pärleporten, det är förmodligen de saker jag aldrig gjorde. Köper firman.
Tar över per omgående.
På jobbet blir dom lite snopna, men ger mig tjänstledigt ett ½ år, men lovar att fixa ett år om jag vill.
På uppdraget är dom väl inte direkt imponerade. Vill hellre ha mig kvar säger dom.
Vi kommer överens om att mitt arbete ska slutföras men dom bjuder på att jag får sköta tiderna som jag vill.
Mycket bra för mig.
Tidig otta till jobbet, därefter till firman och reparera.
Tidigare ägaren och jag har lite olika syn på det där med kundvård, röjer upp i den gamla skiten.
Arbetar nu från 6 på morgonen till 11, 12 på nätterna varje dag.
Såklart, vad har jag väntat mig.
Alkisbeteende så det skriker om det.
Allt ska det vara, eller inget.
Men arbetar beslutsamt och idogt.
Bygger om.
Vad papper det är som ska fixas. Väljer att starta AB.
Min ljuva duva tar tag i pappersbiten.
Julen passeras i expressfart.
Till top