I Dag fyller jag 2 år.

2005 / Permalink / 0
Jippi hipp och hurra för mig.
Idag har jag klarat 2 år...
Visst är jag duktig.....

Åsså tillbaka till det som är viktigt.
Tillfrisknandet.
Firman.
Arbetar hårt med firman nu.
Frågar en kille i AA om han vill bli min sponsor.
Ber honom ödmjukt.
Förklarar läget för honom med grisen.
Han känner honom. Har aldrig haft förtroende för grisen.
Anser att grisen nog borde vara lite aktsam om människor som kämpar för sitt liv.
Vi är rörande eniga om grisens roll och varande i denna fråga.
Han vill bli min sponsor.
Vad glad jag blir.
En riktig sponsor.
Har lovat mig själv att lita på honom till 100%. Måste det för att kunna tillfriskna.
Grisen har skadat mig på djupet, men det är mitt val att låta skadan vara bestående eller ej.
Jag väljer att gå vidare med ny sponsor mot mitt tillfrisknande.
Det andra valet leder mig bara åter mot flaskan och mörkret, dit vill jag inte.
Till top