Hunden B

2005 / Permalink / 1
Vi har bestämt att vi ska skaffa hund.
Jag har letat ett tag nu.
nu hittar jag en kennel som ligger ganska nära.
E har massa emot detta, men anser att det är ok så länge jag tar huvudansvaret.
Hon är inte så förtjust i hundar säger hon.
Hon talar om för mig att vissa regler måste jag se till att hunden håller.
den får inte sova i sängen osv.
detta accepterar jag, jag vill inte ha någon hund iu sängen.
Jag har haft hund innan och tror mig veta ungefär hur jag vill ha hunden.
Vi skall idag åka och kika på valp.
E är lite nyfiken.
Så ser hon HONOM.
en 5 veckors ullboll.
E säger att den lille valde ut henne.
Ullbollen hade gått fram till henne och valt ut henne.
Ja ja.....såklart att den gjorde.
Hon står på sig.
Vi måste ha just den hunden ingen annan.
Hon har fallit som en fura..........
"såg du vad fin han va"
"såg du att han satte sig"
"han ville ha oss, eller hur?"
"jag släppte honom på golvet och alla andra gick men inte han. Han ville ha oss"
mmm
Jag är mer intresserad av att vi skall åka och kika på hans pappa.
Tiken va sådär fin, ok men inte direkt bra.
Pappan skall tydligen vara jättefin med massa utmärkelser.
#1 - - Torrdockan:

Nämen hallå! Låt E bestämma, då blir det bra.
Tror jag.

Hälsningar från
Rakel Torrdocka

Till top