Ensam är bark

2005 / Permalink / 0
Är nu ganska ensam på firman. E hjälper till så gott hon kan, men det tyngsta lasset får jag dra.
har det jobbit med att få fram varor och pengar.
Alla leverantörer leverear gärna....OM jag betalar först.
Hittar ett bolag som tror på mig.
Får bra betaltider.
Banken ställer upp med checkkredit.
sesam öppna dig och vips, så är butiken fylld med varor.
Kvalitets varor.
Kunderna strömmar till och verkar mer nöjda.
den tidigare ägaren totala inkompetens på området ger mig fortfarande sura kunder, men jag gör så gott jag kan för att vårda dessa och det ger positiva omdömen som sakta sprids i nejden.
En bra kund är en nöjd kund.
Men vad jobb det är.

Sköter mitt tillfrisknande med ett möte i veckan. Orkar inte mer. Måste vila när jag inte är på firman.
Till top