Dagarna rullar på.....

2005 / Permalink / 0
Den nya AA vännen, börjar arbeta på firman.
Han vill ha någonstans att ta vägen på dagarna.
Han är darrig och inte riktigt med i kolan, men jag låter honom hållas så gott det gåt.
Det blir väl bättre.
Pratar en del med honom.
Vi läser i programmet, men han vill inte riktigt böja på nacken.
Är inte beredd att göra det som krävs, Idag.
Imoprgon kanske han vill.

Hunden B pappa va fin, men lite för liten. Men E gillar honom, så vi är nog med hund.
Ja jag har letat l'änge efter hund och nu har vi nog hittat.
Har velat ha hund så länge jag kan minnas, men med mitt tidigare liv så var det ju omöjligt, försökte en gång på 80-talet, men det höll bara i 10 månader, sedan lämnade jag bort honom. Var ledsamt, men bättre än att jag hade börjat misssköta honom.
Lämnade honom med sorg i själen.....

Till top