Åter.....

2005 / Permalink / 0
Min AA vän har nu hört av sig.
Han ligger på sjukhus.
Något hade han brutit sa han.
Krockat.
Men han lever i alla fall.......
Får väl se om han kommer upp på banan igen, men det gör ahn nog.

På firman är det fullt ös, kunder ringer och lämnar in saker.
Denna verksamhet har växt mig över huvudet.
Hade aldrig trott att jag skulle bli så anlitad.
Men har det svårt med vissa leverantörer. Dom passar på att hålla höga priser, med vetskapen att jag inte har möjlighet att lägga mer tid på att leta nya leverantörer.
Mina marginaler är för dåliga och jag gör ganska dåliga affärer, men det snurrar och det får jag nog vara nöjd med. Marginalerna skall jag se till att reglera till nästa år.

En annan AA vän kommer plötsligt på besök.
Han varit ute i kylan länge nu.
Han säger att han vill reda upp sitt liv och börja gå på möten igen.
hmmm......vi får väl se hur förankrat det är, men vem är jag att döma eller anse saker.
Jag lovar honom att ställa upp till 100, så länge han vill ha mig.
Förklarar att detär han som hör av sig till mig.
Jag finns här, men är ingen jävla morsa till honom.
Pratar med min sponsor om mitt förhållningssätt.
Han gillar det jag tänker.
Så va man lillsponsor då.......

Till top