AA fyller 50 år

2005 / Permalink / 0
På Måndag fyller AA 50.
Tänk vad åren går ändå.
Tänk dessa pionjärer som drog igång verksamheten.
Tänk om det finns gubbar som har klarat sig från den tiden.
Tänk vilka liv dessa i så fall fått...
Tänk så många som fallit genom åren......
Tänk så många liv som räddats genom åren.

Mycke att tänka på blire....

Själv kommer jag att gå på möte på Måndag. Tänka igenom varför jag kommit dit, skicka en tanke till de som inte hittat hit än. Vara tacksam för at jag får uppleva denna dag......men vänta nu.....här sitter jag i mitt högmod och tror att jag ska vara nykter på Måndag.........Högmodet tar mig lätt....
En Dag I Taget........ska se till att försöka leva nykter idag.....En Dag I Taget.....
Inte lätt när jag har levt hela mitt liv i 2 dagar.....dagen igår och dagen imorgon....men aldrig i nuet.
Har alltid varit något jag skulle ha startat med imorgon, sluta dricka imorgon, börja träna, banta imorgon och allt jag pratat om var igår, du skulle varit med då eller då......
Det livet duger inte för mig.
Jag lever idag.....varför anta att jag ska göra saker på Måndag.....jag kanske är död på Måndag, men idag lever jag.
Dagen idag har jag........

Kram
Till top