Tröttsamt.....

2006 / Permalink / 0
.....det är med giriga människor.
Hade en kund som fått lit problem med sin produkt. Ringde min leverantör och tyckte att vi nog skulle hjälpa till lite. Men där var det stopp.
Han tyckte att det skulle bli aldeles för dyrt.
Blir så trött.
Vaddå dyrt?
Hans företag omsätter säkerigen 10 milj om året.
Beloppet han ryggade för i realiteten var några hundralappar.
Försökte vara storsint och inte bli ilsk, men kunde inta annat än att säga till fanskapet att det är ynkligt, sedan la jag på luren.
Iddes inte mer.
Kan inte lära honom något och har ingen avsikt att försöka heller.
Tror han att han mår bra av att en lite tös blir utan leksak så visst.....upp till honom.
Men riktgt kass är det.

Funderar lite på hur sådana människor egentligen mår. Det var samma stuk på honom som han den där grisen jag köpte företaget av.
Girig intill dumhet.
Allt för en krona extra.
kundrelation, vad är det. Betalaoch dra åt helvete.
Kan inte för mitt liv förstå mig på sådana fåntrattar.
Begriper dom inte.
Att vara behjälplig och intresserad är viktigt.
I alla fall om jag skall kunna sova gott....och det vill jag kunna
Till top