Att hantera livet.....

2006 / Permalink / 1
.......är inte lika lätt varje dag.
Igår kom det in en kund.
En kund som jag retat mig på en del.
Har lämnat kvar sina grejer här i nästan ett år.
Har trampat omkring med hans grejer här och irriterat mig på honom.
Skällde ut honom.
Sa till honom att jag va spytrött på honom.
Han tjafsade med mig, men jag behöll mitt lugnt.
Kastade ut honom.
slängde inget på honom.
Svor inte åt honom.
Utan behöll mitt lugn........nästan iaf.
Till slut betalade hán det han skulle, fast tyckte att det va dyrt......*suck*.......å gick.
Jag är av med problemet.
Han kan ju försöka komma hit som kund igen.
Ska i så fall be honom åka till något varmare ställe och köra upp sina grejer i för ändamålet avsedd öppning............

E:s lilla tös var hemma igår då jag kom hem.
Dom hade varit ute och kört 4-hjuling.......och vält......fast dom klarade sig utan några skador.
Fick lite käk då jag kom, vad trött jag var....helt färdig efter 16 timmar på firman.
Lilltösen och E stoppade mina fötter i ett fotbad.
Lite fjolligt, men måste tillstå att det faktiskt var skönt. Fick fötterna filade och smorda....kändes gott.
Somnade framför fotbollen, men vaknade till och missade inte målet......tur.

Är på jobbet tidigt idag åxå.
Kan inte koppla av.
Är lite samma som då jag söp.......nästan manisk......ska bara.......
#1 - - cozmo:

Ja inte har du själv blivit annorlunda.
Det blir man inte automatiskt.
Och vem skall tacka dig då du sliter ihjäl dig på firman?
Hur ligger det till?
Kom du till jorden för att arbeta ihjäl dig?
Vördnadsfullt:
cozmo

Till top