Vart tog den rädda lilla råttan vägen.....

2006 / Permalink / 0
Blev så jävla trött på min AA messare att jag tog mig omaket å åkte hem till honm.
Tänkta jag skulle tydlig tala om vad jag anser om hans mess och att han inte svarar då jag ringer.
Antiklimax.
Han pappa var där....bara.
han hade flyttat till enhusvagn sa han.
Jaha....vi pratade en stund. Vi tyckte båda att det var synd att den lilla råttan hunnit smita.
Pappan hade gärna sett gossen bli lite uppsträckt. Men men men.......inte idag.
Messade fåntratten.
Hatar att messa.
Har aldrig messat.
Han har fått mig att messa......är ju så fjolligt att det bara inte finns.......messa.....*fnys*
Förklarade att jag kommer att reda ut begreppen med honom.
Idag fick jag ett svar....såklart på mess.......han tyckte att vi inte hade ngt att reda ut alls, han hade brytit med sitt gamla liv.......eller vad han nu fantiserade om.
Nåja, ska i alla fall snacka med honom och förklara min åsikt om att bli messbombad och hur irriterande det är att bli borttryckt...å då inte via mess......

Ska släppa detta nu och koncentrera mig på det som är viktigt.......mig själv.
Till top