Sommar och sol

2006 / Permalink / 0
och bacon på mackan........eller nä, köttbullar var det visst.......
sonen kom med en frukostmacka.....köttbullar och rödbetssallad.
gott till frukost.

Annarshar friden spridit sig i min sura själ.
Förresten det har den nog inte, är nog lika grinig som vanligt. En kundjävel har lyckats blåsa mig, kommer att kosta några lusentappar, men det värsta är ju att nu får jag använda dumstrut.
Ska lära mig att läsa det finstilta vad gäller affärsuppgörelser, vilket jag är kass på. Utgår från att folk är ärliga.
Men så är det inte.
Å andra sidan har han vunnit lite kronor, men mitt samarbete och goda vilja med hans grejer är nu som bortblåst. Kommer att vara lite mer restrektiv med att varabehjälplig, typ ganska ovillig......ja ja då omöjlig.
Skall uppfylla min del av uppgörelsen, men ta mig faan inte ett dugg mer.
nåja, dumstruten sitter surt på skallen...tajt.....

Idagkommer mamma å pappa å hälsar på, ska bli riktigt rooligt att träffa dom nu...


Till top