Får rysningar ibland.....

2006 / Permalink / 1
.....då jag tankaran kommer över om hur det var förr.
I morse när jag är på väg till jobbet, kom en tanke över mig.
Jag  och polaren var ute och söp, det var karneval.
Vi tyckte att vi skulle ha lite roligt vi åxå så vi tog med gitarrenrna.
Vi spelade och tyckte att vi var så duktiga och hade så roligt.
Rodnar vid tanken.
Vi var ju så jävla kass på att spela, sjunga kunde vi inte.
Vi ingick i ett störresällskap, där vi var ytterst pinsamma.
....brrrrrr.....
Trodde att jag var den nya Cornelis........men vante det......

Ibland kommer dessa minnen över mig. Har svårt släppa dessa då. Är som en hundbajs under skon, vill inte gå ur huvet. Känner mig ytterst obekväm.
Men många delarom samma sak att minnen kommer över dom och det känns minst sagt otrevligt. Men är nog något som jag får lära mig att leva med.
Men fyy faan vad patetiskt jag har betett mig många gånger. Kommer nog att nämna deflesta här innan bloggen är slut.....*ler*
 
#1 - - hittalivet:

vv se länken från min sida och säg till om det inte e ok.

Till top