Välkommen till min blogg

2003 / Permalink / 0
Trevligt att just du tittade in.

Hoppas att någon kan ta med sig något av det som jag upplevt. 
Kan bara en enda människa få nytta av en enda rad av det jag skrivit så anser jag att denna sida har lyckats över förväntan.

Mina små alster som jag publicerar här är inte dagsfärska. dessa dagboksanteckningar har några dagar legat och väntat på att jag ska hitta ett vettigt forum att släppa ut dom i/på.
blogg är ett bra ställe för mig och det jag vill skriva om.

I min dagbok blir det mest om ångest och kamp för att kunna hålla mig nykter en dag i taget, det var några dager sedan.
Idag ser mitt liv helt annorlunda ut.
Är fortfarande nykter en dag i taget, men det går ibland dagar utan att jag alls tänker på alkohol eller mitt tidigare missbruk.

Kram
Ett Gammal Fyllo



Till top