Dag 58

2003 / Permalink / 0
Kör hem sonen på E:s hoj. Han tycker att det är sådär. Efter mötet blir jag tillfrågad om jag vill vara med I A.R.M. Vi bestämmer att jag ska ringa och att vi tar en fika innan nästa möte. C berättar att han varit I min hemmagrupp I onsdags på möte, och saknade mig.
Får dåligt samvete. Vill inte att dom träffas. Finns ingen logisk förklaring till detta, men känner igen beteendet, har druckit mycket på detta beteende. Har rört till det med M och C I alla fall I mitt huvud, talar om det för C som inte förstår riktigt, så vi beslutar att jag ringer honom någon kväll I veckan och förklarar. Jag ska också prata med M, men jag känner mig inte bekväm med M I denna fråga.
Konstig situation för mig, men känner att jag kommer att få hjälp av C så att det blir rätt. Känns fånigt och dumt att inte kunna detta själv. Men inser att jag inte kan bättre. Men som sagt, förmodligen är det bara hjärnspöken. Hur som helst ska jag reda ut detta.
Kan I alla fall summera tre riktigt bra dagar, känns som en seger bara det.
Bara denna helg har varit värd att bli nykter för.
Känner att det finns ett liv.
Ett riktigt liv, där saker som kan verka små är viktiga.
Glädjen I sonens ögon värmer mig.
Sover hos E.


Till top