Dag 194

2003 / Permalink / 0
Idag blev jag gruppäldste. Lite trevligt.
Får lite mer att göra. Kommer i kontakt med fler. Trevligt.
Mindre trevligt att P redan tagit sig återfall.
Höll inte ens hem.
Fattar inte varför. Men egentligen gör jag det. Hon är alkoholist. Alkoholister dricker.
Det är det vanliga. Det är ovanligt att vi INTE dricker.
Får inte glömma det.
Synd för henne bara, att inte kunna hitta nykterheten efter 2 behandlingar.

Börjar känna mig färdig här.
Vill ut och ta tag i saker.
Saknar dom som åkt. Har svårt att finna nya kompisar. Vill kanske inte finna några heller.
Tycker att sakerna som gjorde att jobbet inte funkade är identifierade och åtgärdade.
Längtar inte direkt, men känns lite klart.
Är tacksam att jag är här, men börjar bli mätt.
Snackade med pajsaren som höll i morgonmötet.
Han är helt av banan.
Tokskalle. Vi är inte längre på kollisionskurs, men kan inte påstå att jag gillar honom.

Bif NCA testet.
Det gick fort utför för dig på slutet
/Rådgivarna
(NCA testet är en massa frågor man får svara på och utifrån det kan man se hur illa ställt det är med en. Får tre olika kurvor. Första, mellan och sena stadiet.
 Svarade på dessa frågor för några dagar sedan.
 Tyckte att jag nog inte va så sjuk, påverkad men hyfsat klar i kolan)
Till top