Dag 181

2003 / Permalink / 0
Så va då denna dag till ända. Det va ju lite speciellt att berätta så öppet inför så många.
Kände mig naken.
Blev kränkt av att gubbarna inte kunde fatta att dom skulle hålla käften, men inte mer än att jag kunde hantera det. Tycker återigen att jag borde fokusera på mig själv inte på gubbar.
Men har en förmåga att låta andra styra. Men inte länge till ska arbeta bort den sortens tankar……….*klokt*

Tycker att min life story gick bra idag. Men det jag hade tänkt blev det ju inget av såklart, kom annat istället.
Hade heller ingen aning om att det var så känsligt för mig, fast hade jag ärligt tänkt efter, innan, så hade jag vetat det.
Kände mig naken och utlämnad. Grät en del. Svårt att få struktur. rörde ihop det. Men sa det jag hade tänkt och stretade på. till slut va tiden ute. Va helt slut efteråt. till och med gubbarna såg lite tagna ut.
Mamma har alltid varit viktig för mig, kanske inte så mycket för vad hon sagt och gjort, men det har varit skönt att höra hennes röst i telefonen genom åren. Har nog inte alltid varit glatt för henne.
Nyttigt att titta tillbaka på mitt liv, mycket som poppar upp.
Känner mig, trots allt, ganska nöjd med dagen.

Det va en riktig rivstart idag.
Tack för din berättelse. Ärligt och omtumlande.
Tänk vad mycket det fanns där som du inte visste om.

Stark berättelse
Inte konstigt att du reagerar, det var ju första gången du
Berättade hela historien.
Att du reagerar är friskt
/Rådgivarna

Har för avsikt att bli frisk
/Jag
Det går verkligen framåt. Trevlig helg
/Rådgivarna
Till top